Reklamace zboží
Záruční doba na zakoupené produkty je 24 měsíců a počítá se ode dne, kdy jste si objednávku převzali.
Prosím vezměte v potaz, že není možné reklamovat vady, které vznikly běžným opotřebením nebo použitím produktů k jiným účelům, než ke kterým jsou určeny. V případě, že nejde o výše uvedenou vadu, reklamovaný produkt před zabalením důkladně očistěte – znečištěné nebo jinak hygienicky závadné zboží není možné přijmout k reklamaci a ta vám bude automaticky zamítnuta.
Vytiskněte si reklamační protokol, vyplňte ho a společně s fakturou či dokladem o zaplacení a reklamovaným zbožím ho odešlete na adresu
- SorryGravity / SPRINT
- Bečovská 1083/3
- 104 00 Praha – Uhříněves
Vaši reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů, zpravidla však dříve. O jejím vyřízení vás budeme informovat emailem nebo telefonicky na vámi uvedený kontakt v reklamačním formuláři.
Potřebujete poradit?
Pište na info@sorrygravity.cz nebo volejte na tel. +420 724 382 832.











