Reklamace zboží

Reklamace zboží

Záruční doba na zakoupené produkty je 24 měsíců a počítá se ode dne, kdy jste si objednávku převzali.

Prosím vezměte v potaz, že není možné reklamovat vady, které vznikly běžným opotřebením nebo použitím produktů k jiným účelům, než ke kterým jsou určeny. V případě, že nejde o výše uvedenou vadu, reklamovaný produkt před zabalením důkladně očistěte – znečištěné nebo jinak hygienicky závadné zboží není možné přijmout k reklamaci a ta vám bude automaticky zamítnuta.

Vytiskněte si reklamační protokol, vyplňte ho a společně s fakturou či dokladem o zaplacení a reklamovaným zbožím ho odešlete na adresu

  • SorryGravity / SPRINT
  • Bečovská 1083/3
  • 104 00 Praha – Uhříněves

Vaši reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů, zpravidla však dříve. O jejím vyřízení vás budeme informovat emailem nebo telefonicky na vámi uvedený kontakt v reklamačním formuláři.

Potřebujete poradit?

Pište na info@sorrygravity.cz nebo volejte na tel. +420 724 382 832.

Vrácení zboží

Výměna zboží

Reklamace zboží

Obchodní podmínky

Doprava a platba

Často kladené dotazy